Има много причини, плащането с кредитна или дебитна карта да не може да бъде извършено. Ето някои от тях: 

  • Въвели сте грешен номер на картата, срок на валидност  или  CVV код
  • Плащането е отказано поради недостатъчна наличност по сметката 
  • Извършили сте максималния разрешен брой транзакции с картата за определен период

 

Ако плащането с  кредитна или дебитна карта да не може да бъде извършено, поръчката Ви се създава и тя остава в изчакване за период от 7 дни. След като този срок изтече, поръчката се анулира автоматично, ако не постъпи плащане. 

 

Моля, проверете данните на картата и опитайте отново да извършите плащането със същата карта или изберете нова. 

 

Опцията  за повторен опит за плащане ще се появи след няколко минути в профила "моят zooplus" в секцията "Моите поръчки". За да се визуализира опцията, натиснете бутона „Детайли“. Освен това ние ще Ви изпратим имейл с напомняне да извършите плащането, съдържащ линк към самото плащане.