Има много причини, плащането с кредитна или дебитна карта да не може да бъде извършено. Ето някои от тях:
- Въвели сте грешен номер на картата, срок на валидност или CVV код
- Плащането е отказано поради недостатъчна наличност по сметката
- Извършили сте максималния разрешен брой транзакции с картата за определен период
Ако плащането с кредитна или дебитна карта да не може да бъде извършено, поръчката Ви се създава и тя остава в изчакване за период от 7 дни. След като този срок изтече, поръчката се анулира автоматично, ако не постъпи плащане.
Моля, проверете данните на картата и опитайте отново да извършите плащането със същата карта или изберете нова.
Опцията за повторен опит за плащане ще се появи след няколко минути в профила "моят zooplus" в секцията "Моите поръчки". За да се визуализира опцията, натиснете бутона „Детайли“. Освен това ние ще Ви изпратим имейл с напомняне да извършите плащането, съдържащ линк към самото плащане.