Ние имаме за цел да обработим и изпратим всички поръчки във възможно най-кратки срокове. Поръчките с използван  начин на плащане, различен от банков превод,  се изпращат към склада за изпълнение почти веднага, след като плащането бъде валидизирано. Дори и през уикендите! Ето защо не е възможно да се правят промени по направените поръчки, дори и те още да не са изпратени.  

 

Моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти,  за да разберете дали е възможно да откажете направената поръчка. Ние ще направим всичко възможно да Ви помогнем, но на този етап   вече не можем да ви гарантираме, че ще бъде възможно да анулираме поръчката.

 

В случай че адресът за получаване е сгрешен, вие имате възможност да пренасочите пратката за получаване на друг адрес през сайта на фирмата-спедитор, след като пратката вече е била насочена към Вас.  

  

Ако сте избрали да платите с банков превод и все още не сте оторизирали плащането, обикновено поръчката подлежи на промяна. Моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти,  за да разберете кои от характеристиките на поръчката могат да бъдат променени.  

  

След като поръчката е била изпратена, следните атрибути повече не подлежат на промяна или модификация:  

  • Добавяне на купон за отстъпка или ваучер за пазаруване, действащ назад във времето 
  • Добавяне или премахване на продукт от магазина за премии 
  • Промяна на адреса за фактуриране