Ние имаме за цел да обработим и изпратим всички поръчки във възможно най-кратки срокове. Поръчките с използван начин на плащане, различен от банков превод, се изпращат към склада за изпълнение почти веднага, след като плащането бъде валидизирано. Дори и през уикендите!
Вие можете да поискате анулиране на направената поръчка, но не можем да Ви гарантираме, че ще бъдем в състояние да удовлетворим молбата Ви. Това зависи от етапа на обработка, в който се намира поръчката. Моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти, за да поискате анулиране на поръчката.
Да се анулира поръчката е възможно, ако сте избрали да платите с банков превод и все още не сте оторизирали плащането. Моля, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти, за да поискате анулиране на поръчката.
Ако анулирането на поръчката вече е невъзможно, Вие винаги разполагате с възможността да откажете да получите пратката/ пратките. В този случай фирмата-спедитор ще върне пратката обратно при нас.
Ако поръчката вече Ви е доставена, Вие можете да върнете нежеланите продукти, в срок от 14 дни от датата на получаването им. За повече подробности, моля запознайте се с нашата Политика за връщане и замяна на стоки