Мога ли да анулирам поръчката си?
Ние се стремим да обработваме и изпращаме всички направени поръчки във възможно най-кратък срок. Всички поръчки, освен тези, при които плащането е чрез банков превод, се препращат за изпълнение към склада почти незабавно, след като плащането бъде потвърдено. Дори и през почивните дни!
Все пак, ако трябва да анулирате вече създадена поръчка, Вие бихте могли да направите това през профила си "моят zooplus", в зависимост от статуса на поръчката.
Отидете на секция „Моите поръчки в профила Ви "моят zooplus". Намерете поръчката, която искате да анулирате, натиснете бутона „Детайли“ и изберете "Отказване на поръчката". Посочете причината за анулирането и натиснете "Откажи поръчката". Ще получите незабавно съобщение, потвърждаващо анулирането на Вашата поръчка. Освен това ние ще Ви изпратим и имейл с потвърждение на отказа.
Процесът по възстановяване на Вашите средства ще започне незабавно. Бихме искали да Ви информираме, че в зависимост от начина на плащане това може да отнеме до 14 работни дни. Оценяваме Вашето търпение и разбиране.
Моля, обърнете внимание:
Възможността за анулиране на поръчка през профила Ви "моят zooplus" зависи от това на какъв етап от обработката се намира тя и какъв начин на плащане сте избрали.
Ако опцията за отказване на поръчката вече не е активна, моля, свържете се с отдела за Обслужване на клиенти, за да поискате отмяна на поръчката. За съжаление не можем да Ви гарантираме, че това винаги ще бъде възможно.
Ако ние повече не сме в състояние на спрем изпълнението на поръчката и тя вече пътува към Вас, Вие имате възможност да откажете получаването на пакета /пакетите. Фирмата-доставчик ще ни ги върне обратно.
Ако Вашата поръчка вече е доставена, Вие можете да върнете нежелания продукт в рамките на 14 дни от деня на получаване на пратката. За по-подробна информация, моля запознайте се с нашата Политика за връщане и замяна на стоки.