В някои случаи доставките се забавят поради независещи от нас причини. Ако смятате, че поръчката Ви вече трябва да е пристигнала при Вас, моля проверете какъв е нейният статус, като натиснете линка от съобщението за изпращане или като посетите сайта на компанията, извършваща доставката и въведете номера за проследяване на пратката, изпратен Ви с имейла- потвърждeние.
В случай че в статуса на поръчката е посочено, че адресът за доставка е грешен или непълен, моля влезте във връзка със спедитора и разрешете проблема директно с него.
Ако проследяващата информация не се е актуализирала от няколко дни или ако имате нужда от допълнително съдействие, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
Моля, предварително подгответе следната информация, за да можем да Ви помогнем възможно най-бързо:
- номер на поръчката и номер за проследяване/ клиентски номер
- причина за Вашето оплакване
- обезщетение или замяна желаете, в случай че се окаже, че пратката е изгубена
Ние ще се свържем с фирмата, осъществяваща доставката, за да започнем процеса по установяване на местонахождението на пратката. Ние знаем, че желаете да получите пратката си възможно най-бързо, така че незабавно ще довеждаме до знанието Ви всичко, свързано с нея.