Съобщенията за грешки могат да се получат по редица причини.
Ако получите съобщение за грешка в нашия сайта, можете да опитате да направите следното:
- Заредете страницата отново или рестартирайте браузера
- Излезте от профила си "моят zooplus" и влезте отново
- Изчистете кеша на браузера и бисквитките
- Ако имате тази възможност, пробвайте с друг браузер и с друго устройство
Ако това не помогне да преодолеете грешката, за нас ще бъде от голяма полза, ако можете да ни изпратите екранна снимка със съобщението за грешка и евентуални подробности относно това кога се получава то, на коя страница точно сте били и какво сте се опитвали да направите в момента, в който сте получили съобщението.
Ние също така се нуждаем от следната информация:
- Какъв е видът на Вашата операционна система (Windows, iOS, и т.н.) и коя нейна версия ползвате
- Какъв е видът и версията на браузера, който използвате
Моля обърнете се към отдела за обслужване на клиенти за по-нататъшно съдействие.