Съобщенията за грешки могат да се получат по редица причини. 

 

Ако получите съобщение за грешка в нашия сайта, можете да опитате да направите следното:

  • Заредете страницата отново или рестартирайте браузера 
  • Излезте от профила си "моят zooplus" и влезте отново
  • Изчистете кеша на браузера и бисквитките
  • Ако имате тази  възможност, пробвайте с друг браузер и с друго устройство

 

Ако това не помогне да преодолеете грешката, за нас ще бъде от голяма полза, ако можете да ни изпратите екранна снимка със съобщението за грешка и евентуални подробности относно това кога се получава то, на коя  страница точно сте били и какво сте се опитвали да направите в момента, в който сте получили съобщението.  

 

Ние също така се нуждаем от следната информация: 

  • Какъв е видът на Вашата операционна система (Windows, iOS, и т.н.) и коя нейна версия ползвате 
  • Какъв е видът и версията на браузера, който използвате 

 

Моля обърнете се към отдела за обслужване на клиенти за по-нататъшно съдействие.