Ние се надяваме, че Вие ще бъдете доволни от всяка покупка, която направите и от всяка услуга, която получите от нас. И все пак, ако има нещо, от не сте удовлетворени, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти, за да се опитаме да изгладим недоразумението. 

 

Моля, използвайте нашата форма за контакт за да ни изпратите Вашето оплакване и проверявайте имейла си за отговор. Ако желаете да добавите допълнителна информация към   Вашето оплакване, можете да направите това, като отговорите на изпратеното съобщение. 

 

Служител от отдела за  обслужване на клиенти може да се свърже с Вас, ако имаме нужда от допълнителна информация. Ние ще поддържаме връзка с Вас, за да Ви държим в течение с развитието на Вашето оплакване и по-нататъшните стъпки по него. 

 

Ето някои от най-често задаваните въпроси, чийто отговор може да Ви бъде полезен:

 

Проблеми, свързани с доставката 

 

Пакетът /продуктът е повреден

Да не би моята пратка да се е изгубила?

Не съм получил пакета, въпреки че статусът му в сайта на доставчика е „доставен“

Част от поръчаните продукти липсват

Полученото е различно /повече от поръчаното

Получих поръчката на друг клиент

 

Проблеми, свързани с продукта

Продуктът не е това, което очаквах

Моето животно не харесва храната

Продуктът престана да функционира

Производителят изтегля от пазара храната, която използвам