Моят zooplus

Какви предимства носи откриването на клиентски профил "моят zooplus"?

Създаването на профил има много предимства, ето някои от тях:   Да следите своята текуща поръчка  Да променяте своите лични данни като например адрес за ...

Как да си направя клиентски профил "моят zooplus"?

В процеса на пазаруване Вие ще бъдете попитани дали желаете да се регистрирате. Създаването на клиентски профил "моят zooplus" е бързо и лесно, а ...

Как да сменя или възстановя забравена парола?

За да да смените паролата си, влезете в профила си "моят zooplus" и отидете на секцията „Управление на акаунт“ , подсекция „Моите данни“. От там м...

Как да сменя имейл-адреса си?

За да смените своя имейл адрес, моля свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. 

Къде да намеря моите данни и как мога да ги променя?

За да направите промени по данните, свързани с Вас, влезете в профила си "моят zooplus" и отидете на секцията „Управление на акаунт“.  Там се съхр...

Къде се съхраняват моите фактури?

Можете да направите преглед на Вашите завършени поръчки и фактурите към тях, в PDF-формат, в секцията „Моите поръчки“ в профила Ви "моят zooplus"....

Предстои ми да се преместя в друга страна. Мога ли да продължа да пазарувам от zooplus?

Можете да откриете онлайн магазини на zooplus из цяла Европа, на почти всички европейски езици. Така че ако Ви предстои да се преместите в друга страна, Вие...

Как мога да изтрия своя потребителски профил?

Ако сте  a регистриран потребител, моля, попълнете и изпратете следния формуляр OneTrust form, за да поискате изтриване на профила си.     Ако сте клиент-...